2009. április 25., szombat

Kedves Feleim!
Hihhetlen találékonysággal kitaláltam,hogy tudok mobilról bejegyzést küldeni.Nem lényegtelen dolog ez,mert a fővárosi agglomeráció lakójaként és vidéki egyetemen tanító okostojásként életem jelentős részét vonaton töltöm,és az ilyenkor feltörő roppant magvas gondolatok pikk-pakk megjelenhetnek szeretett blogomban.Most épp pesti óraadásom helyszínére igyekszem.Alkalmassági vizsga lesz,melynek célja,hogy eleveve elzavarjuk a karról és ezzel együtt a jobb sorsra érdemes kisiskolások közeléből az énekléssel,alapvető tornamozdulatokkal hadilábon álló,pösze és raccsoló jelentkezőket.Hát,komoly kiképzés ez,fizikai fájdalmat okozó hamis hang hegyek,önjelölt művészek,próféták,plázacicák,ideggyengék,perverzek,sírás rívás,hiszizés,uhhh!És már csütörtökön lenyomtam egy kört,és még másnap is ezzel álmodtam,összetörten ébredtem,és nem segített a csocsó-sör
terápia se.Emberek,pozitív hullámokat a szegény pórnak!!!I gona die!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése