2009. május 4., hétfő

Kedves Feleim!
Fura ez a tavasz,az idő tök változékony,ma is esőben indultam otthonról,most meg majd lerohad rólam a ruha.A közeli és kevésbé közeli barátaim valahogy mind rossz passzban vannak,és én próbálok mellettük lenni,ahogy ők is tették,mikor padlón voltam.Pláne,hogy én meg mostanában annyi pozitív visszajelzést kapok,egészen úgy néz ki,mégiscsak érdemes élni,a dolgaim alakulnak,most valahogy mindenki szeret és az élet apró bosszúságain is úgy lépek át,mint az aszfalton gőzölgő kutyagumin.Tobzódom a jó könyvekben,főleg a szülinapi-ajándék spanyol nyelvűt élvezem,Izabel Allende,De amor y de sombra,vannak jóízű beszélgetések,néha elcsattan egy-egy sör,a kórusaim fejlődgetnek szépen,vagy legalább nem romlanak,még életem párja is szokatlanul nyugodt mostanában,a srácaim édesek.Mi kell még?Na jó,persze mindig vannak hiányérzetek...Szóval,kedves Feleim,ha épp szar passzban vagytok,forduljatok hozzám bizalommal,már küldök is a bennem felgyülemlett pozitív energiákból!Ne habozzatok!

1 megjegyzés: