2010. március 17., szerda

Kedves Feleim!
Kissé lelassultam, hmmmm,na jó, leálltam az írással.Ámde nem nem próbálok rövid, egyben értelmetlen summázatot adni az elmúlt időről.Inkább a jelen, oks? Szóval jövő héten koncert a nőikarral, aztán csellózás Vácon életem Máté nevezetű főművével, majd Kati nénivel és Mariann nénivel meg egy Enikő nevű konzis lánnyal, aztán hakni Százhalombattán, hétvégén orgonálás a templomban. Szval meló van, nyugi nincs, Életem Párja rájött, hogy családja is van, nem csak a multi, a gázórám pörög, mint a motolla, nem tudtam elmenni a Rammstein-ra és arra a koncertre se, amit Boltoskislány ajánlott, viszont a hétvégén borverseny volt a faluban, a srácokkal énekeltünk, és elég rendesen le is mentünk kutyába, a tendencia a tegnapi hallgatói bulin foytatódott......
Kedves Feleim!Ha kissé konfúznak találjátok a bejegyzést, nem tévedtek, de ma csak ennyire telik, ami ennyi idő után mégiscsak nemakármi.....

1 megjegyzés:

  1. Bezony ám, zajlik az élet rendesen... főleg így tavasszal...
    No de bízván bízom benne, hogy a kedd délutánnál minden más csak jobban sikerül(t)...
    És még valami: írni, írni és írni, nem leállni!! Nem sokan születnek írói vénával... és még kevesebben születnek élvezetes, jó írások alkotásához szükséges képességekkel! Tessék kihasználni ezt, és írni! :)
    Sokkal rosszabb, amikor az ember csak magának jegyzetelget...
    Keep writing! :)

    Zs

    VálaszTörlés