2009. május 6., szerda

Szép, új világ

Kedves Feleim!
Mindig vannak új örömök az életben. Tegnap, ahogy mindig teszem, a egyetemre beérkezve első utam a kávéautómatához vezetett.Iván, a Rettegett/többek közt az ő feladata kiszúrni, ha valaki késik az órájáról vagy meg se tartja/, az kar mindenese fura vigyorral ácsorgott ott. Hetven forcsi be, kávé ki, első korty be, borzongás, hű de szar viszont nyelvperzselően forró, uhhhh. És akkor meghallottam a zenét. Kétségkívül a múlt heti koncert anyaga volt. Odanézek és már dobom is a hátast.Tudjátok, ezeken a újabb fajta gépeken van egy kis képernyő, amin általában a világ legblődebb reklámjait vetítik, mert azt hiszik, a kávéra várva az ember fogékonyabb/én nem hinném/.Hát ott megy a koncertfelvétel. Ülőbika csellózik, Ülőbika a lehánykart vezényli, Ülőbika a tökö-mákos faszikvintett oszlopos tagjaként a Shrek főcímdalát énekelgeti.J " I heard there was a secret chord that David played and it pleased the Lord."jajjjjjjjj!!!!! Ezámanemámaz!!!!Nézem magam, kövér vagyok, mint egy disznó, fogyni kéne, a zene jó, a hajfonatom kicsit csálé,a sárga énekkaros póló szarul áll, a fekete ing better, de milyen szar úgy háton feküdni, hogy egy nagy fekete csellótok is van alattad, húzzunk csak el gyorsan, zh-t kell iratnom, de ki a fenyőnek lesz kedve kijavítani.....
Annyira megfogott a nyilvánosságnak ez a formája, hogy összecseréltem a feladatlapokat és tulajdonképp az esti próbáig kísértettek a látottak.De ma már jól vagyok, viszont vettem a közértben egy neszkafét és most sűrven melegítgetem a vizet, már a kollégák is rájárnak. Egyik sem felejti el megemlíteni, milyen király videót látott az imént a kávéautómatánál......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése