2009. március 17., kedd

Az a baj

Kedves Feleim!
Tegnap kicsit kellemetlen helyzetbe kerültem és a dolog összefüggésben van a tavasszal együttjáró hormontolulással.Délután órát tartottam a hegyen.Bár nem volt valami meleg,a csoport jó része,28 lány,láthatólag elővette a ládafiából az ujjatlan toppokat,átlátszó pántos cicifixeket,a tanga csíkja alatt ott villogott a popóvágás.Mivel a hétvégén betegápolót,konyhatündért, pöcsösnővért játszottam igen kevés alvás mellett,nemigazán voltam erre hangolódva.A duplaóra vége felé adtam egy írásbeli feladatot. Ellenőrzés képpen körbementem,és mindegyikőjükét megnéztem.Ahol valami hiba volt,megálltam.Az egyik lány,akinél kb 20 másodpercet időztem,mert marhaságokat írt,még mellé tollal,tett egy fura megjegyzést.Mindenkiét ilyen jól megnézte a tanár úr?Persze,láthatta.Most mentem körbe-feleltem.Ahogy továbbmentem,volt egy kis mozgolódás,sutyorgás mögöttem,aminek nem tulajdonítottam különösebb jelentőséget.Csak később esett le,hogy nem ám a feladatra gondolt a kis bestia,hanem arra,mindenki ciciét megnéztem-e?Én ugyan nem emlékszem erre,de ki tudja kontrollálni magát,ha egy olyan mély dekoltázst lát,amin kereresztül a bugyigumiig lelátni?Szóval csöbehúztak rendesen,azt hiszem.Ha megnézed a ciciét,az a baj,ha nem,az a baj.Uhhh!Észnél kell lenni,skacok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése