2009. március 14., szombat

scarabeus

Álmomban ganajtúró bogár voltam. Szépen megvártam, míg a tehén seggéből kipottyant szar okozta földrengés elcsitul, aztán neki indultam, csápjaimmal kiszakítottam egy megfelelő darabot a gőzölgő kupacból és görgetni kezdtem. Ha elég messzire került, mentem a következőért. Nem egy könnyű meló ez, de egy jóravaló bogár tudja, nélküle nem sarjad a vetés a Nílus áradása után. Annál is inkább, ha hallja ezt egy bársonyos női hangtól, aki mellesleg megjegyzi, hogy milyen szépen csillog a páncélom és hihetetlenül erős vagyok, méretemhez képest. Ilyenkor aztán dagad a büsszkeségtől a bogár potroha, még peckesebben és gyorsabban görgeti a szart. Majd egy másik hang szólalt meg, valószínüleg az ember hímje bődült el. A föld megremegegett a siető lábak robajától. Aztán egy hatalmas árnyék borult felém és recccssss.........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése