2009. március 17., kedd

Ha reggeli fényben elindul...

Kedves Feleim!
Azt hiszem,mégiscsak itt a tavasz.Reggel,mikor az első koffeinlöket után kimentem a gangra rágyújtani,a madarak hangos csicsergése fogadott,és világos volt.Talán ezért is sikerült az eresz alá fészkelni készülő,már hajnalban üzekedő rigópár elől elugranom,akik folyamatosan a fejem körül repkedtek.Volt is egy kis hicskokos fílingem.Meg az is eszembe jutott hányszor kutyagoltam így,súlyos éjszakák után haza.Tegnap nem vettem meg a jegyem,ahogy szoktam,elindultam hát kicsit hamarabb. Mai viszonyainkra jellemző,hogy míg az állomás épületében működő,a fűtött váróteremből leválasztott kocsma már reggel fél öttől törzsközönsége rendelkezésére áll,a pénztár nem nyit ám ki hatkor,ahogy kéne.A pénztáros ott lebzsel ugyan,kávéillatot húzva maga után,de jegyet azt nem ad.Pálesz yes,ticket no.Egy idősebb házaspár ezen felbuzdulva azon tanakodik,hogy lehetne a jegyre félretett pénzből valahogy két féldekást kihozni úgy,hogy a kalauznak azt mondják,V után szálltak fel.Kis magyar valóság.De ne akadjunk fel minden kis semmiségen,hiszen a hajó megy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése