2009. március 27., péntek

Az a helyzet

Kedves Feleim!
Az a helyzet, hogy az éjszakát kórházban töltöttem.Úgy néz ki vesekövem van, be is görcsölt, ahogy kell.Életem párja előbb nem vette komolyan, aztán meg,e miután a fejem hol vörösre, hol zöldre váltott, nagyon megijedt. És jött az ügyelet, ökörnek is elég fájdalomcsillapító injekció, aztán a kórház.Ahogy vergődtem a kórházi ágyon, teleaggatva infúzióval meg minden egyébbel, volt egy pont, mikor lepergett a film. Nem nagyon félek a haláltól, igazából csak az járt a fejemben, hogy mi lesz a srácaimmal, ha velem történik valami. De reggel hazengedtek, most meg semmi bajom sincs, a fiatal dokival meg megtárgyaltuk, hogy pl a sör meg a mozgás segít a követ kihajtani. Olvastam egy csomót, meg fordítottam is mindenfélét és folytattam az angol nyelvű blogomat.Annyira vicces,már felvettek néhányan a listájukra, persze leginkább hölgyek, pedig a stílusom sokkal szegényesebb, mint magyarul. NO comment.Fura, hogy a zongorázás is milyen jól ment, meg a memorizálás.Valahogy csak túl leszek a jövő heti koncerteken is, aztán jöhet a húsvéti nyúl és ami ezzel jár.

2 megjegyzés: