2009. február 21., szombat

lecseszem magam

Kedves Feleim!

Ha az embert komplett hülyének nézik, nem túl jó érzés. Én legalábbis nem tudom megszokni, és nem is akarom. Mikor fiatalabb voltam, ilyen esetekben válogatott káromkodásokat vagdostam az illető fejéhez és a tetlegesség se állt tőlem távol, bár ha belegondolok, felnőtt életemben egyszer verekedtem, akkor is önvédelemből. Mostanra, javarészt a nyerseség és őszinteség miatt elszenvedett hátrányok miatt, a stílusom finomodott valamelyest, kerülöm, ha lehet az éles konfliktust,ezt viszont sokan gyengeségnek veszik, és felbátorodnak. Így most nyílvánosan lecseszem magam, hátam mögött A Nagyfőnök helyeslően bólogat, hogy akkor és ott mért nem kevertem le XY-nak egy jó emberes fülest. Akkor biztos nem engedné meg magának ezt a tapírságot, hanem farkát a magaalá csapva elhúzna oda, ahova való. A búsba. Azt hiszem, a különböző levelező-listáim közt is rendet vágok....És nem tűröm, hogy hülyére vegyenek. Uff. beszéltem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése